Wersje językowe

Silnik Rapid M3000

Cena: 1 220,00 zł 1220.00
Cena netto: 991,87 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 4.53651
Producent: Rapid Ebikes

Opis

Silnik Rapid M3000

Jeden z najmocniejszych silników bezprzekładniowych możliwych do zastosowania w standardowym rowerze. Może wymagać delikatnego rozszerzenia tylnych widełek po 5 mm na stronę. Posiada mocowanie na wolnobieg do 9 przełożeń (nie kasetę).

Silniki Rapid M3000 zastąpiły stosowane wcześniej silniki MXUS V3 Turbo 3K. Silniki Rapid są szybsze, posiadają ulepszone czujniki halla oraz dłuższą 36 miesięczną gwarancję realizowaną w PL.

Rekomendujemy użycie do silnika mocnych szprych z uwagi na potężny moment obrotowy jaki taki silnik może generować.

Maksymalny moment obrotowy: 130Nm

Napięcie zasilania: 24V-120V

 

 

Szerokość montażowa silnika od 145 do 159 mm - zależne od systemu hamowania, mocowania w ramie oraz napędu. Może być konieczne lekkie rozgięcie tylnego widelca (odradzamy rozginanie ram karbonowych).

Dane techniczne

Moc znamionowa 3000W
Przekładniowy NIE
Maksymalne obciązenie 90A
Waga 9,2 kg
Szerokość osi M14
Kaseta / wolnobieg wolnobieg
Średnica 28 cm
Szerokość montażowa 145-159 mm
Mocowanie tarczy hamulcowej TAK
Szerokość magnesów 45H
Liczba otworów 36
Uzwojenie Uzwojenie 3T (rzadkie uzwojenie - większa prędkość max.)

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (1)

25 czerwca 2019

Używam ten silnik od kilku miesięcy pomimo tego może Straszyli mnie że będzie się grzał bo jest szybki Nawój to to naprawdę bardzo dobrze się spisuje Jeżeli ktoś chce go założyć do zwykłej ramy rowerowej to będzie bardzo zadowolony ja do tego roweru używam pakiet s13 P12 na LG M1 waży rower około 35 kg plus moje 105 wagi ma co dźwigać , jeździłem Bieszczady i różne ostre podjazdy nawet nie zagrzał się do 100 stopni na silnik jest naprawdę go polecam co innego jeżeli by takie silnik wstawić do ramy ciężkiego Falcon wtedy przy ciężkim jeźdźcu może się grzać Gdyby jeszcze jeździł w terenie przy normalnej jeździe Po jakich szutrach i asfaltach naprawdę polecam i nie ma problemu z grzaniem się silnika wcześniej miałem zestaw S2000 No i niestety były problemy z grzaniem się przy moim stylu jazdy dynamicznie i po górach. Podczas zlotu w Żyrardowie Rozmawiałem z innymi posiadaczami tego silnika i też sobie chwalili że nie ma szansy go zagrzać w lekkiej konstrukcji roweru. Jeżeli oczywiście daję mu tylko 60 amper.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium