Zwroty i reklamacje

 

1. ZADZWOŃ LUB NAPISZ

Zanim zdecydujesz się na zwrot lub reklamowanie produktu, skontaktuj się z nami (+48 61 61 000 40 lub [email protected]) - być może uda nam się zdalnie rozwiązać Twój problem!

 
 

2. WYPEŁNIJ FORMULARZ

Jeśli produktu nie można naprawić samodzielnie lub jest wadliwy - pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Znajdziesz go w tym miejscu.

 
 

3. ODEŚLIJ TOWAR I FORMULARZ

Wypełniony formularz włóż do paczki razem z wadliwym towarem oraz pozostałymi akcesoriami (jeśli takie były w zestawie) i wyślij do nas.

 
 

4. ADRES DO WYSYŁKI

Nasz adres: E-biker, ul. Fabryczna 4, 39-120 Sędziszów Małopolski

 
 

WZÓR WYPEŁNIONEGO WNIOSKU REKLAMACYJNEGO:

 

UWAGA, WAŻNE!

Zwróć uwagę na te pola dokumentu reklamacyjnego - ich prawidłowe uzupełnienie znacznie przyspieszy realizację zgłoszenia.

 

Numer zamówienia i dowodu zakupu

Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail, którą otrzymasz po dokonaniu zakupu w naszym sklepie. Znajduje się on również na Twoim koncie klienta w sklepie e-biker.pl.

Numer dowodu zakupu to numer znajdujący się na fakturze, którą wysyłamy pocztą lub na skrzynkę e-mail.


  

Numery seryjne reklamowanych elementów

Numery seryjny w przypadku zestawów to numer zamówienia - wystarczy przepisać go z poprzedniego pola.

Baterie posiadają numer seryjny na tabliczce znamionowej - przepisz go w całości.

Sterowniki również posiadają numer seryjny na naklejce.

W każdym pozostałym przypadku jako numer seryjny wpisz numer zamówienia.

 


 

Opis uszkodzenia

 

Niezwykle ważne jest uzupełnienie pola na opis uszkodzenia - dzięki temu nasz serwis będzie wiedział, jak zabrać się do pracy.

 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami
Być może będziemy mogli pomóc zdalnie i nie będzie potrzeby odsyłania towaru.

Kontakt telefoniczny +48 61 61 000 40 lub mailowy [email protected]

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Jeżeli nastąpi konieczność odesłania towaru wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
E-biker
Rapid Solutions Sp. z o. o.
ul. Fabryczna 4, 39-120 Sędziszów Małopolski

 

Zwrot towaru
W naszym sklepie masz aż 30 dni na zwrot towaru.

Przed dokonaniem zwrotu zachęcamy do kontaktu ze sklepem e-biker.pl, być może potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie lub chciałbyś się podzielić z nami swoimi uwagami. Najlepiej zadzwoń do nas +48 61 61 000 40 lub napisz [email protected].

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz wszystkimi załączonymi akcesoriami (jeżeli były załączone): 

E-biker
Rapid Solutions Sp. z o. o.
ul. Fabryczna 4, 39-120 Sędziszów Małopolski

Prosimy o dołączenie kopii paragonu lub faktury - może to znacznie przyspieszyć realizację zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium