Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami
Być może będziemy mogli pomóc zdalnie i nie będzie potrzeby odsyłania towaru.

Kontakt telefoniczny +48 61 61 000 40 lub mailowy [email protected]

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Jeżeli nastąpi konieczność odesłania towaru wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
E-biker
Rapid Solutions Sp. z o. o.
ul. Czarnkowska 22
60-415 Poznań

 

Zwrot towaru
W naszym sklepie masz aż 30 dni na zwrot towaru.

Przed dokonaniem zwrotu zachęcamy do kontaktu ze sklepem e-biker.pl, być może potrzebujesz dodatkowych informacji o produkcie lub chciałbyś się podzielić z nami swoimi uwagami. Najlepiej zadzwoń do nas +48 61 61 000 40 lub napisz [email protected].

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami oraz wszystkimi załączonymi akcesoriami (jeżeli były załączone): 

E-biker
Rapid Solutions Sp. z o. o.
ul. Czarnkowska 22
60-415 Poznań

Prosimy o dołączenie kopii paragonu lub faktury - może to znacznie przyspieszyć realizację zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl