Kariera

 

COMMUNITY MANAGER (Dział marketingu)

 

ZADANIA:

  • uczestnictwo w życiu branżowych forów (polskojęzycznych i anglojęzycznych)
  • dbanie o wizerunek firmy w internecie
  • monitoring internetu - wzmianki o firmie, branża, aktywne tematy związane z obszarem działalności firmy
  • współpraca z działem obsługi klienta
  • współpraca przy tworzeniu bloga

 

WYMAGANIA:

  • znajomość branży rowerów elektrycznych / pojazdów elektrycznych, lekkiej elektromobilności
  • poprawne posługiwanie się językiem polskim
  • język angielski na poziomie pozwalającym na obsługę kanałów social media
  • Doświadczenie wystawianiu się na Targach oraz podczas eventów
  • Przygotowanie contentu na strony i FB
  • Mailing

 

 

INNE INFORMACJE:

  • Praca w stałych godzinach Pn-Pt 8:00-16:00
  • Możliwa praca zdalna
  • Mieścimy się przy ul. Czarnkowskiej 22 w Poznaniu (Wola)
  • Posiadamy parking na terenie firmy
  • Umowa o pracę (jesteśmy również otwarci na inne formy zatrudnienia)
  • Wewnątrz firmy działamy na google docs, zoho, click up

 

JAK APLIKOWAĆ?

Prześlij na adres [email protected] CV w formacie PDF do dnia 28.02.2019 (możliwe wcześniejsze zakończenie rekrutacji - z kandydatami będziemy spotykać się na bieżąco).

 

Jest to w dużej mierze samodzielne stanowisko, dlatego wymagamy doświadczenia. W tematach merytorycznych otrzymasz bieżące wsparcie.

 

WAŻNE:

W cv zamieść informację:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rapid Solutions Sp. z o. o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko."

 

oraz dodatkowo (jeżeli chesz, abyśmy brali pod uwagę Twoją kandydaturę w przyszłych rekrutacjach)

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rapid Solutions Sp. z o. o. również na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

 

 

 

CUSTOMER SERVICE

Jeżeli interesujesz się tematyką elektromobilności i jesteś komunikatywny/a oraz chciałbyś/abyś dołączyć na naszego zespołu zapraszamy do przesłania CV.

Dział customer service udziela informacji telefonicznej (nie jest to infolinia) o produktach, zamówieniach, mail, chat, social media. Praca na Gmail, panel sklepu internetowego (Shoper), platforma Softlab.

Wymagania:
- komunikatywność;
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1);
- mile widziane doświadczenie w sklepie/serwisie rowerowym lub znajomość podzespołów rowerowych;

Praca 8 godz. dziennie (Pn-Pt 9:00-17:00)
Umowa o pracę (początkowo na 3 miesiące).
Miejsce pracy - Poznań, ul. Czarnkowska 22 (Wola)


W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego 61 61 000 40.

CV prosimy wysyłać na adres [email protected] (preferujemy format PDF)

 

 

 

 

 

 

 

PRACOWNIK MAGAZYNOWY

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przyjmowanie i wydawanie towarów
  • przygotowanie paczek do wysyłki
  • tworzenie dokumentów wysyłkowych
  • kompletacja towarów pod zlecenia produkcyjne

 

Oczekujemy:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dobrej obsługi komputera
  • mile widziany status osoby uczącej się (preferowane kierunki związane z logistyką)
  • znajomość tematyki rowerowej będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie specjalizującej się w ciekawej branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Praca Pn-Pt w stałych godzinach np. 8:00-16:00

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego 61 61 000 40.

CV prosimy wysyłać na adres [email protected] (preferujemy format PDF)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl