Silniki do e-bike'ów marki Rapid. Silniki posiadają 3 lata gwarancji - serwis w PL.
Wszystkie silniki poza M1000 SuperLight są silnikami bezprzekładniowymi. Silniki mają wbudowany czujnik temperatury oraz wysokiej jakości czujniki halla marki Honeywell.
Silnik centralny MID250 znajdziesz w zestawach do konwersji.
Porównanie silników Rapid
Silniki Rapid | Moc znamionowa |
Waga | Przekładniowy | Mocowanie | Max. Obciążenie |
Rapid M1000 | 1000W | 6,1 kg | NIE | kaseta | 30A |
Rapid M1000SL | 1000W | 3,9 kg | TAK | kaseta | 30A |
Rapid M2000 | 2000W | 6,5 kg | NIE | kaseta | 50A |
Rapid M2000F | 2000W | 7,3 kg | NIE | kaseta | 50A |
Rapid M3000 | 3000W | 9,2 kg | NIE | wolnobieg | 90A |
Rapid MID250 | 250W | 3,9 kg | TAK | suport | 15A |
Silnik do roweru
Silnik mocowany w rowerze ma za zadanie wspomóc nas podczas jazdy lub samodzielnie napędzać rower bez udziału rowerzysty. Sklepie znajdziesz mocne silniki elektryczne mocowane na tylne koło oraz silniki centralne (zintegrowane ze sterownikiem).
Silniki Rapid są silnikami bezoporowymi - nie stawiają oporu w sytuacji, kiedy napęd elektryczny jest wyłączony - możemy się poruszać jak zwykłym rowerem.
Silniki M1000, M2000, M2000F, M3000 są silnikami bezprzekładniowymi - obracają się na zasadzie pola magnetycznego - takie silniki są nieco większe i minimalnie cięższe, ale za to ciche.
Silniki S1100SL, MID250 są silnikami przekładniowymi - mają w środku układ przekładni (kół zębatych). Podczas jazdy wydają charakterystyczny szmer, ale za to są lżejsze i mniejsze (z reguły moc silników przekładniowych dostępnych na rynku nie przekracza 1000W).
Silniki elektryczne w rowerach mocowane są na przednim kole, centralnie (w mufie suportu) lub na tylnym kole (z reguły w tej kolejności zwiększa się też dostępna moc silników najsłabsze na przednie koło najmocniejsze na tylne).
Silnik centralny Rapid MID250 sprzedawany jest wyłącznie w komplecie z akcesoriami jako zestaw.
Silniki Rapid posiadają 3 letnią gwarancję (MID250 - 2 lata gwarancji).